ZDPI. 2110.1.3.2025

Dyrektor Biura Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: 

1. Nazwa stanowiska i wymiar czasu pracy: 

  • stanowisko ds. inwestycji – 1 etat 

2. Nazwa i adres jednostki: 

Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty 
ul. Szymanowskiego 17 
78-230 Karlino. 

3. Wymagania niezbędne: 

  • obywatelstwo polskie, 
  • wykształcenie wyższe - techniczne (budownictwo lub pokrewny), 
  • doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, 
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 
  • biegła obsługa komputera, 
  • prawo jazdy kat. B 

4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 

  • komunikatywność, 
  • umiejętność pracy w zespole, 
  • zaangażowanie, 
  • kreatywność, samodzielność, 
  • wysoka kultura osobista, 
  • dyspozycyjność. 

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 

  • koordynacja realizowanych zadań w ramach realizowanych projektów inwestycyjnych, 
  • sporządzanie projektów umów i zleceń w zakresie realizowanych zadań, 
  • kompletowanie dokumentów związanych z uruchomieniem i przeprowadzeniem procesu zamówień publicznych związanych z realizacją inwestycji, 
  • opracowywanie sprawozdań i wniosków o płatność w ramach realizacji zadań inwestycyjnych oraz raportowanie o postępach w ich realizacji, 
  • rozliczanie inwestycji, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z różnymi instytucjami i organizacjami w celu prawidłowej realizacji inwestycji, 
  • koordynacja oraz monitorowanie działań związanych z realizacją inwestycji przyjętych do realizacji w ramach projektów, 
  • organizacja spotkań w ramach realizowanych inwestycji, 
  • bieżące śledzenie przepisów krajowych i UE dotyczących realizowanych inwestycji. 

6. Warunki pracy na wskazanym stanowisku: 

  • praca w wymiarze pełnego etatu, również poza budynkiem Biura (wyjścia w teren w ramach realizowanych zadań), 
  • praca przy komputerze, praca biurowa, 
  • stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku z windą. 

7. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów: 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ”nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji” osobiście w sekretariacie Biura Związku w Karlinie lub za pośrednictwem poczty na adres: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty. ul. Szymanowskiego 17,78-230 Karlino w terminie do 29 sierpnia 2025 r. (włącznie)

Aplikacje, które wpłyną do Biura Związku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 

8. Wymagane dokumenty: 

  • list motywacyjny, 
  • kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na w/w stanowisku, 
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w ZMiGDP.

9. Dodatkowe informacje: 

  • umowa o pracę na czas określony, 
  • dla osób bez służby przygotowawczej pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, po tym okresie możliwe jest zwarcie kolejnej umowy o pracę, 
  • wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji (zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych) plus udokumentowany staż pracy, 
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej). 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wynosi mniej niż 6 %. 

10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) oraz na tablicy ogłoszeń Biura Związku.

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia naboru. 

  1. Wstępnej weryfikacji spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokona komisja przeprowadzająca nabór na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8 „wymagane dokumenty”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
  2. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 

Informacja o wyniku naboru prowadzonego na zasadzie otwartości i konkurencyjności zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty www.bip.parseta.org.pl, a także na tablicy ogłoszeń Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, przez okres 3 miesięcy. 

Dyrektor Biura
/-/ Iwona Czerniec

Załączniki

  • Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie
    14 KB
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    30 KB
  • Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych
    12 KB
  • Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych wraz ze zgodą na przetwarzanie danych
    35 KB